خـــــــ♥ــــــلیـ خـوشـــــــ بیـــــــــــا


بوسه هاے عاشقـــــ♥ــــے
بوسیدنـ تو تنها تکراریستـ کـہ تکرارے نمے شود


 ᓅــᓆـط براے פֿـوבҐ هـωـتم..!! 

  
 טּ زیباییم.. 
  
 טּ مهربان.. 
  
 טּ عاشـᓆـ.. 
  
 و טּ مـפـتاج نگاهی.. 
  
 ᓅـرارے از בפֿـتراטּ آهטּ پرωـت و پـωـراטּ مانڪטּ پرωـت 
  
 ᓅــᓆـط مال פֿـوבҐ هـωـتҐ 
  
 ...ـפֿـوב פֿـوבم... 
  
 صبورҐ و عجول... 
  
 ωـنگینҐ و مغرور... 
  
 با یڪ پیچیـבگے ωـاבـہ براے تو ڪـہ 
  
 چهرہ رنگ شـבـہ مے پرωـتے טּ ωـیرت آבҐ 
  
 هیچ نـבارҐ 
  
 راפـت را بگیر و برو.. 
  
 פـوالے ما توᓆــᓅ ممنوع اωـت 
  
   
  
 פֿـیلے פֿـوش اومـבے یـہ گشت بزטּ نظر یاבت نرهااا..


نظرات شما عزیزان:

romisa
ساعت20:49---6 خرداد 1394
Salaam web zibaee Dari movafaq bashi khoshhal misham be webam war bezani agar ba tabadol link ham movafeq bodi khabaram kon
پاسخ:)مرسی گلم


احسان
ساعت10:35---4 خرداد 1394
سلام وب خوبی داری
پاسخ:)چاکرم و مچکر


sadegh
ساعت17:11---29 ارديبهشت 1394
چند وقتیست هر چه می گردم

هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم

نگاهم اماگاهی حرف می زند گاهی فریاد می کشد

و من همیشه به دنبال کسی می گردم

که بفهمد یک نگاه خسته چه می خواهد بگوید
پاسخ:)


ム尺ムㄎん
ساعت19:20---7 ارديبهشت 1394
کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ …

کار ما شاید این اســت … که در افسون گل سرخ شناور باشــــیم

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

زنــدگـــی نیســــت بجـــز حـــرف محبــــت به کســــی

ورنه هــر خار و خســــی زنــدگــــی کرده بســــی

وبت خیلی قشننگه خواستی به منم سر بزن


پاسخ:)


Arezou
ساعت19:26---1 ارديبهشت 1394
vebet kheili khoshmele aji joooonam
movafagh bashi fadat
پاسخ:)فدای تو


hadi
ساعت1:35---2 فروردين 1394
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو مبارک..
پاسخ:چاکرم و مچکر...:)


بهنام
ساعت16:08---29 اسفند 1393
ای خداي دگرگون کننده دلها و ديده ها
اي تدبير کننده روز و شب
اي دگرگون کننده حالي به حالي ديگر
حال مارا به بهترين حال دگرگون کن
سال نو مبارک
---------------------------------

پیشاپیش
( ‘ ; ‘ ) می بوسمت
(‘; ‘ ) یکی این ور
( ‘ ;’) یکی اون ور
یادت باشه اولین روبوسی عیدو من کردم…
پیشاپیش عیدمبارک.
پاسخ:همچنین گلم...مرسیییی:)


عرفان
ساعت11:51---22 اسفند 1393
سلام مطالبه زیبایی داری
من لینکتواضافه کردم
اگه دوست داشتی لینکه منواضافه کن
پاسخ:سلام...مچکر..لینکی گلم:)


الی
ساعت11:47---22 اسفند 1393
سلام اباجی
وب جلبی داری
موافقی باهم تبادل لینک داشته باشیم؟
خیلی خوشحال می شم موفق باشی بای بای
پاسخ:سلام گلم..مگه وبم جلب میشه؟خخخخخ باشه عزیزم:‌)


بهنام
ساعت11:16---22 اسفند 1393

دلتنگم.. نه برای کسی...!

از بی کسی خسته ام نه از تکاپو..از در به دری... !

نه دوستی .. نه یادی ... نه خاطره شیرینی .. !

تنهایم ... تنهاتر از آن سنگ کنار جاده ...!

اما مشتاقم! مشتاق دیدار آن کس که گاهی صادقانه یادم

کند...
پاسخ:لایکـــ :)


بهنام
ساعت16:47---1 اسفند 1393
بــا مـــن لــج نکــن بــغــض نــفــهــم...



ایــن کــه خــودت را گــوشه ی گــلــوگایـــــــم کــنــی...



چــیزی را عـــوض نمـــیـکنــد ؛



بــالــاخره یــا اشــک میـــشوی در چــشــمانـــم...



یا عــقــده در دلـــــــم...!



هــــر دو را زیـــاد دارم!!


پاسخ:لایک عزیزم


اشکان
ساعت15:02---23 بهمن 1393
شناختیم؟

:
پاسخ:باس بشناسم؟!


ناصر پکس
ساعت18:31---12 بهمن 1393
لایک عالیه
به وب من هم یه سر بزن خوشحال میشم
پاسخ:باش عزیزم


sara yekta
ساعت22:30---4 بهمن 1393
خانومه به شوهرش میگه

عزیزم موافقی برا دهمین سالگرد ازدواجمون یه گوسفند قربونی کنیم ؟؟

شوهرش میگه : گناه گوسفند بیچاره چیه وقتی یه خری اشتباه کرده

پاسخ:)


sara yekta
ساعت22:57---28 دی 1393
صبح ها برای رفتن به محل کار تنبلی نکنید .

به این حقیقت بیندیشید که

در خواب نمی شود کار کرد اما در محل کار می شود خوابید .

خطبه از این سنگین تر …!!!؟؟؟

یه صلوات عنایت کنید .


پاسخ:)
پاسخ:)


minaf
ساعت12:30---27 دی 1393
بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم برایت تنگ شده فکر نکن بی وفا هستم ، دلم از سنگ نشده... اعتراف میکنم اینک در حسرت روزهای شیرین با تو بودنم باور نمیکنم اینک بی توام کاش میشد دوباره بیایی و یک لحظه دستهایم را بگیری کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای مرا ببینی تا دوباره به چشمهایت خیره شوم ، تا بر همه غم و غصه های بی تو بودن چیره شوم... کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای نگاهت کنم ، با چشمهایم نازت کنم در حسرت چشمهایت هستم ، چشمهایی که همیشه با دیدنش دنیایم عاشقانه میشد بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم هوایت را کرده در حسرت گرمی دستهایت ، تا کی باید خیره شوم به عکسهایت ، هنوز هم عاشقم ، عاشق آن بهانه هایت... ...........

پاسخ:)


sara yekta
ساعت18:16---26 آذر 1393
مردی تخم عقابی پیدا کرد و آن را در لانه مرغ هایش گذاشت .عقاب که بزرگ تر شد.....جوجه مرغ ها رو خورد و کمی بعد خود مرغ ها رو هم خوردسپس پر کشید و به آسمان رفت .هم به ریش پیرمرد خندید و هم ری*د به داستان آموزنده ما بی شرف

دختر تنها
ساعت9:31---10 آذر 1393
سلام عزیزم واقعا وبلاگ زیبایی داری مطالبت خیلی مفید و باحال و قشنگن من که لذت بردم تم سایتت هم خیلی جالب و خوبه اگه
امکان داشت سایت ما رو لینک کنید ما هم هوای وبلاگتونو خواهیم داشت

http://iranmedia.in
تو کلمه
دانلود آهنگ جدید

بعد از گذاشتن لینکون از طریق تماس با ما از سایت ارسال کنید لینکتونو تا ما هم لینک شما رو بذاریم خسته نباشید


یه دختر تنها
ساعت12:29---7 آذر 1393
سلامتی همه کسایی که آرزو بودن اما خاطره شدن...

نازنین
ساعت8:47---1 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار maral
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com
پاسخ:مرسی فــــــ .


مهران
ساعت14:54---25 آبان 1393
لایییییییییییییییییک . وبلاگ قشنگی داری ایشالا موفق باشی
پاسخ:مرسی...


behnam
ساعت18:15---22 آبان 1393
سلام
لینکت کردم اگه دوس داشتی لینک کن

پاسخ:مرسی..باشه حتما


behnam
ساعت15:47---22 آبان 1393

من را بی وفا خطاب می کنند
ولی ای کاش می‌گفتند
که من بی وفای کدام باوفا هستم...!


ali
ساعت14:08---22 آبان 1393
زن: عزیزم! یادته روز خواستگاری وقتی ازت پرسیدم چرا میخوای با من ازدواج کنی، چی گفتی؟
شوهر: آره، خوب یادمه
گفتم: میخواهم یک نفر را در زندگی خوشبخت کنم
زن: خوب، پس چی شد؟
شوهر: خوب، خوشبخت کردم دیگه
زن: کیو خوشبخت کردی؟
شوهر: همون بیچاره ای رو که ممکن بود با تو ازدواج کنه !


هادی
ساعت18:52---17 آبان 1393
اپم...
پاسخ:باشه حتما


ali
ساعت19:37---15 آبان 1393
تـــو کـــه بــاشی کــافیست

مگـــر مــن بــه جــز " نـفــس " چــه میـخــواهـــم؟
پاسخ:لایک...


ali
ساعت10:56---5 آبان 1393
جانـت بـه کــویــر تفتــه دریـا بخشید
هفتاد و دو گل ، به متن صحرا بخشید
بـــا جلـــوه ی کــربـلای عـاشـورایی
خـون تــو بـه رنگ سرخ معنا بخشید…
پاسخ:مرسی...


pouya
ساعت0:23---2 آبان 1393
وقتی کسی را عاشق خودت میکنی . . .

در برابـــرش مسئولـــی . . .

در برابـــر اشکهایش . . .

شکستن غرورش . . .

لــحظه های شکستن در تنهایی . . . .

و اگر یـــادت بـــرود ! !

در جایـــی دیگر سرنوشــــت به یادت خواهـــد آورد . . . !!!
پاسخ:..مرسی


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:40---25 مهر 1393
مگه بچه ای که بخام الکی بگم شاد شی؟؟؟؟
واقعن خوشگله

پاسخ:خیلی آقایی ..چاکرتم مرسی


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:36---25 مهر 1393
وای چه وبی داری..........
میدیش من؟
لینکتم کردم
خواستی تو هم منو بکن

پاسخ:واس دلخوشیم میگی ن...باشه حتما


minaf
ساعت18:55---25 مهر 1393
سلااااااااام دوست خوبم عنوان وب من خاطرات من , من خودم اخر هفته ها اتفاق خوب یا بدی که تو طول هفته برام میوفته رو مینوسم . خوشحال میشم تو قسمت کامنتا توام خاطره ای از هفته ات رو با متن یا عکس بزاری هم بر هممون جذابه هم واقعا ی خاطره ای از دوستامونه
پاسخ:باشه عزیزم...حتما میزارم


aziztanha
ساعت17:12---25 مهر 1393
دمهای شکسته دو دسته اند :

آنهایی که یهویی از دست یک نفر افتاده اند

آنهایی که یواش یواش از دست همه ترک برداشته اند
پاسخ:لایک..


علی
ساعت12:03---24 مهر 1393
وای خیلی عالیه.ادامه بده
پاسخ:مرسی عزیزم....کاش برام آدرس وبتو می زاشتی...


arash
ساعت10:13---23 مهر 1393
ﻭﺣﺸﺘﻨﺎﮎ ﺗﺮﯾﻦ ﺩﯾﺎﻟﻮﮒِ مادر ﻫﺎ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ :

ﺑﯿﺎ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺍﯾـــﻦ ﭼـــﯿـــﻪ ؟!!! ﺁﺩﻡ ﺳﮑﺘﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﺑﺨﺪﺍ
پاسخ:خخخخ...اینو خوب اومدی


حسن
ساعت6:01---14 مهر 1393
وبت عالیه ابجی خوشحال میشم به منم سرکی بزنی
پاسخ:مرسی فــــــــــ . باشه حتما


minaf
ساعت12:03---11 مهر 1393
داد رنگی ها همه مشغول بودند به جز مداد سفید، هیچ کس به او کار نمیداد ،همه میگفتند : تو به هیچ دردی نمیخوری یک شب مداد رنگی ها تو سیاهی شب گم شده بودند ، مداد سفید تا صبح ماه کشید مهتاب کشید و آنقدر ستاره کشید که کوچک و کوچیکتر شد ، صبح توی جعبه مداد رنگی جای خالی او با هیچ رنگی پر نشد .... به یاد هم باشیم شاید فردا ما هم نباشیم ......
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااام دوست عزیزم

پاسخ:لااااایک...مرسی عزیزم


هستی
ساعت16:21---9 مهر 1393
کـُـــل ِ دُنیا را هَم کـِﮧ داشتِـﮧ باشــے .. باز هَم دِلَت میخواهَد…


بَعضــے وَقتها ..


فَقَط بَعضــے وَقتها …



بَراے یـِک لَحظِـﮧ هَم کِـﮧ شُده … هَمِـﮧے ِ دُنیاے یــِک نَفَر باشــے…
عزیزم ممنونم که بهم سرزدی
اپــــــ ـــم منتظـــ ـرتم
نظریادت نره گلمــ
پاسخ:مرسی...چشم عزیزم حتما


محمد
ساعت8:59---8 مهر 1393
موفق باشین مطالب وبتون واقعا زیباست
پاسخ:مرسی فـــــــــــ .


تنها
ساعت18:17---3 مهر 1393
سیلاممممم جوجو من اومدممممممم ;-)
پاسخ:خوش اومدی...


Hadi
ساعت16:02---27 شهريور 1393
حالم حال گرگیست که خدا توبه اش را پذیرفته است...ولی دیگران میگویند توبه ی گرگ مرگ است

پاسخ:لااااایک...


fereshteh
ساعت9:59---27 شهريور 1393
وب خوبو قشنگی داری
وقت کردی به وب منم سر بزن
پاسخ:مرسی..چشم حتما


بانو و محمدرضا
ساعت9:54---27 شهريور 1393
سلام عزیزم
وبت خوشگله...نوشته هاتو دوس دارم..
موفق باشی گلم...
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن.
یه سری هم به من بزن...مطمئنم خوشت میاد....

پاسخ:سلام....مرسی...باشه حتما


ム尺ムㄎん
ساعت18:42---26 شهريور 1393
به بعضیا هم باید گفت:
ظرفیت پشت تکمیل است ، لطفا از جلو خنجر بزنید...!


sina
ساعت18:24---26 شهريور 1393
سلام..
صادق بگم بهت.. این وب مثل همه وبلاگ های دیگه تکراریه..
سعی کن خلاقیت به خرج بدی. مثل قالب وبلاگت همه جا هست یا این حباب ها یا موزیک همه جا هست.. تکراری نباش
http://onehacker.loxblog.com
پاسخ:سلام....اهووووووم... بله حتما....ممنونم از راهنماییتون


AYDA
ساعت18:20---26 شهريور 1393
میتونی قالبتو عوض کنی یا ی طرح فانتزی (عاشقانه)ب وبت بدی
پاسخ:حتما مرسی از راهنماییتون


پارس فرتاک
ساعت20:55---19 شهريور 1393
سلام!!!سیستم یا اینترنتت به مشکل برخورده؟
میخوای خودت یاد بگیری چجوری درستش کنی پس بیا به این لینک
http://komakrayaneh-fartak.loxblog.com
یا به این شماره زنگ بزن 9099070345


زهرا
ساعت23:01---17 شهريور 1393
سلام من لینکت کردم منو با نام دوتا عاشق و ادرس love890.lxb.ir لینک کن خبر بده منتظرتم

dalya
ساعت22:51---14 شهريور 1393
سلام ممنون که به من سرزدین .
شعر های قشنگ و زیبایی توی وب شما دیدم.
اگه وقت کردین بازم به وبم بیاین
پاسخ:سلام...باشه فـ .


daryad
ساعت15:30---14 شهريور 1393
دل به دريا بستن هنر نيست
حرمت قطره را نگه داشتن ...
هنر بزرگيست
پاسخ:موافقم


sorosh
ساعت3:03---13 شهريور 1393
سلام دوست خوبم وب بسیار بسیاز زیبایی داری اگ بیشتر بهش برسی خیلی بهتر میشه اگ تونستی ب ما سر بزن و حتما نظر بزار راستی ی بنر کسب درامد تو وبم هست ک کاملا واقعه منم توش عضومم بهت پیشنهاد میکنم ی نگاه بندازی ضرر نداره
منتظرت هستم http://khiabanmusic.loxblog.com
پاسخ:اوکی..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ پنج شنبه 22 خرداد 1398 | 18:11 | maral


This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy